Klachtenprocedure

Heb je een klacht?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over het contact met onze organisatie en onze dienstverlening. Daarom horen wij het graag van jou als er iets is waar je niet tevreden over bent. Ook andere op- of aanmerkingen zijn welkom.  

Hoe meldt je een klacht?
Onze medewerkers helpen je graag om het probleem op te lossen. Een officiële klacht kun je op de volgende manieren indienen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met jou op:        

  • Online: door het invullen van het formulier op deze pagina
  • E-mail: door het sturen van een e-mail naar klachten@ankoverzekeringsdienst.nl
  • Post: door het sturen van een brief naar ANKO Verzekeringsdienst, t.a.v. de directie, Postbus 8789, 3009 AT Rotterdam

Een melding met daarin het woord ‘klacht’ is voor ons een klacht. Als je dit vermeldt, pakken wij jouw klacht direct op de juiste manier op.

Wanneer krijgt je reactie?
Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een bevestiging van jouw klacht. Wij zullen binnen 3 weken inhoudelijk reageren op jouw klacht. Soms hebben wij meer tijd nodig, dit laten wij je dan altijd binnen 3 weken weten.

Komen wij er niet uit?
Ben je niet tevreden met de oplossing die wij voorstellen of hebben wij jouw klacht ongegrond verklaard? Dan kun je jouw klacht binnen 3 maanden voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid, www.kifid.nl). Je kunt er ook voor kiezen jouw klacht voor te leggen aan de rechter.

 Het Kifid behandelt geen klachten van bedrijven, Wanneer je als bedrijf niet tevreden bent over de afhandeling van jouw klacht kun je deze voorleggen aan de rechter.

Onze specialisten

KUNNEN WIJ JE VERDER HELPEN?